יום שני, 9 בפברואר 2009

ש"ס מאותתת לשמאל? לא מתנגדת לויתורים בעתיד





"בשלב הזה, כשאנו רואים שאין עם מי לדבר, בוודאי שאנחנו מתנגדים לנסיגות, אבל השאיפה שלנו לשלום לא פסקה", אמר שר התקשורת אריאל אטיאס בראיון לערוץ 7.



בהתייחסו לסוגיה המדינית אמר אטיאס כי ההתמקדות בשאלת ירושלים בקמפיין אינה מעידה על הסכמה במפלגה לויתורים ביהודה ושומרון. "אנחנו שמים את הנורה הבוהקת והמהדהדת ביותר על מה שרוב הציבור מזדהה איתו", אמר אטיאס, שחזר על העיקרון לפיו ש"ס הינה מפלגת שלום, אולם הוסיף כי היא מתנגדת לשלום חסר אחריות ביטחונית כפי שהיה בהתנתקות. עם זאת הבהיר אטיאס כי לטעמה של ש"ס ההתנגדות לנסיגות עתידיות היא רק במצב בו אין פרטנר מהעבר השני של שולחן הדיונים. אטיאס הוסיף כי הוא אינו מוכן להתחייב להתנגד לנסיגות במידה ומהעבר השני של שולחן יעמוד גורם שייראה כפרטנר אחראי ויציב.



אטיאס הוסיף כי גם הוא כמו יו"ר מפלגתו אלי ישי יודע שכל מי שיבחר לראשות הממשלה לא יפקיד את תיק החינוך בידי ש"ס, אולם הקמפיין המתמקד בסוגיה זו נועד להציף את הבעייתיות החמורה הקיימת במערכת החינוך בשנים האחרונות."מערכת החינוך הופקרה בידי מפלגות שנחלו כישלונות חרוצים במימד החינוכי-ערכי ובמימד ההישגי. כיוון שכך הוחלט בש"ס לשים דגש של ממש על סוגיה זו במהלך מערכת הבחירות", אמר אטיאס.