יום שני, 9 בפברואר 2009

מרזל עונה למקטרגים: הליכתי לאום אל פאחם אינה פרובקציה

אחרי שהפרסומים על מינויו ליו"ר ועדת הקלפי באום אל פאחם עוררו תגובות נזעמות במערכת הפוליטית, אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה ביקש לפסול את המינוי, מסביר פעיל הימין הקיצוני את מניעיו במכתב פתוח. "אינני מפחד כלל מהאיומים, אני מצפה שמדינת ישראל תאכוף גם באום אל פחם את החוק ותכניע את הבריונות" דברי מרזל

פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל עונה היום (שני) לכל מי שאינו מעוניין לראות אותו יושב מחר בראש ועדת הקלפי באום אל פאחם.

במכתב פתוח שוטח מרזל את משנתו ואומר, כי "ההליכה שלי לאום אל פאחם, היא בהחלט לא פרובוקציה, היא ניסיון נוסף להעמיד אותנו שוב מול מציאות שאנחנו מסרבים להביט אליה נכוחה".

מרזל מאשים את "מדיניות בת היענה של רשויות החוק בישראל" שהביאה להקמת "מדינת אום אל פאחם בתוככי מדינת ישראל. מדינה שהשלטון בישראל התייאש זה מכבר לאכוף בה את החוק. מדינה ששולחת את זרועותיה לכל הציר המקשר בין חדרה לעמק יזרעאל".

פעיל הימין הקיצוני אומר כי למרות שהדבר "מרגיז את האוייב והשמאל, הוא "הולך לאום אל פאחם".

"גם אותי מרגיז שאוייבי ישראל יושבים בכנסת. אני לא מאיים לרצוח אותם, אני פועל כנגדם במסגרת החוק. הם יושבים אצלנו בקלפיות, אנחנו לא נהנים מזה, אך לא יפגעו בהם".

בהמשך מאשים מרזל כי "האיום על חיי, וההתקפלות של שלטון החוק, הם כניעה לבריונות של מי שמאיים לחסל אותנו. זו הרמת דגל לבן הנוגסת באחיזה השלטונית שלנו. אני מבקש לעצור את הסחף, אינני מפחד כלל מהאיומים. אני מצפה שמדינת ישראל תאכוף גם באום אל פאחם את החוק".

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז פנה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליעזר ריבלין, וביקש ממנו לפסול את מרזל מלשבת בקלפי המדוברת ביום הבחירות.

ריבלין השיב, כי אינו מוסמך לקבוע את הרכב ועדת הקלפי, אלא יכול רק לדחות את פתיחת הקלפי או להפסיק את ההצבעה ולחדשה – וגם זה רק בערב יום הבחירות, ולא כעת.

"ועדת הבחירות נמצאת 'עם היד על הדופק', והיא תבחן, במידת הצורך, ובמועד הקבוע בחוק, את הצורך לנקוט בצעדים מצידה על מנת לאפשר את המהלך התקין של ההצבעה", תשובת השופט.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=615388&sid=126